BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 12, 2011

PutERa ciNtA


Inilah kisah seorang hamba Allah
yang sering bekerja keras untuk memberi yang terbaik
kepada orang yang disayanginya.

Kata orang dari Mata turun ke Hati...
tercipta sayang,
terbina rindu,
lahirlah cinta sejati,
tersemainya kasih sayang..

bila hati sudah sayang
semuanya sanggup dilakukan
hinggalah dari kawan
menjadi kekasih hati

bersamanya,
aku bagaikan puteri
setiap masa bergembira
terlupa segala duka

dia beri aku semangat
dan juga nasihat
agar aku bahagia..
bersama setiap waktu
agar aku tdk merinduinya
melakukan apa saja

dia memberiku segalanya
sedaya upaya memastikan aku terjaga
segalanya diharungi agar
ku tersenyum gembira

aku mahu dia tahu
kebahagiaannya adalah kebahagiaanku
dan aku bersyukur
kepada Tuhan kerana
memberinya padaku
kawan ku
kekasih ku
putera cinta ku....

you + me = loVe

0 comments: